بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

ا حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت: انتصاب حجت الله ناظری ، بعنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی«تولید انیمیشن های قرآنی خانگی»

با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ناظری ، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان، بعنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی« تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب شد.

تاریخ ارسال : 1399/10/7

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر ، در این حکم آمده است : «معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت (ع ) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی،جشنواره های مختلف را با همکاری نهادها، موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.
بر این اساس و بنابر پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن و عترت و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده ی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان « دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی» منصوب می نمایم.».
نخستین جشنواره بین المللی تولید « انیمیشن های قرآنی خانگی» توسط حوزه هنري كودك و نوجوان با مشاركت معاونت قرآن وعترت وزارت ارشاد اسلامي و همكاري موسسه« سپهر سوره هنر» حوزه هنري برگزار می شود و علاقمندان مي توانند در سه گروه كودك، نوجوان و بزرگسال در اين جشنواره شركت كنند.
این جشنواره در تکنیک استاپ موشن و در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار مي شود كه موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل قرآن و سبک زندگی، نماز و ارتباط با خدا، پاکیزگی و نظم، راستگویی، سپاسگزاری، مسئولیت پذیری‌ و امانتداری بوده و در بخش ويژه نيز علاقمندان مي توانند آثاري با موضوع مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی توليد كنند.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه سپهر سوره هنر به نشانيartfest.ir مراجعه کنند.