بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

رونمایی از کتاب نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش

تاریخ ارسال : 1393/12/25

کتاب نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش که به معرفی آثار مسابقه ملی، جوانه های رویش و خارج از مسابقه در بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی می پردازد، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری کتاب نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش رونمایی شد و مخاطبان برای مطالعه کتاب به صورت آنلابن و با در قالب پی دی اف می توانند با کلیک بر روی لینک زیر و یا با مراجعه به بخش کتاب نهمین جشنواره فیلم رویش در سایت www.artfest.ir آن را مشاهده کنند.

مشاهده کتاب فیلم رویش

بنا بر این گزارش این کتاب علاوه بر معرفی هیئت انتخاب وهیئت داوران جشنواره به معرفی آثار مسابقه ملی و جوانه های رویش و خارج از مسابقه در بخش های مستند، داستانی و پویا نمایی می پردازد.

این کتاب در بخش فیلم ها علاوه بر معرفی عوامل فیلم، به خلاصه ای از آن و بیوگرافی کارگردان های فیلم نیز می پردازد. معرفی آثار بخش بین الملل و فیلمسازان مسلمان جشنواره نیز از بخش های دیگر این کتاب می باشند.

مروری بر آثار فیلمساز کشورمان هادی مقدم دوست، اکران های ویژه ، عکس های جشنواره و آراء هیئت داوران نیز دیگر بخش های این کتاب را تشکیل می دهند.

گفتنی است، جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش محملی برای معرفی قابلیت سینمای دینی در ابعاد ملی است تا بستری مناسب جهت عرضه فیلم سازانی باشد كه آثارشان مفهوم دین، اخلاق، امید و نجابت را ترویج می كند و نیز عرصه ای برای پدید آوردن انگیزه و امید در فیلم سازان جوان و آینده سازان سینمای حرف های ایران است.

لازم به ذکر است نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در دو بخش ملی و بخش جوانه های رویش و بخش خارج از مسابقه و در سه قالب مستند، پویا نمایی و مستند از 5 تا 8 اسفند در پردیس سینما آزادی برگزار شد.